Vybraný příspěvek

,,FÓRUM PRO ŽIVOT"..Politický program

Politickým programem FÓRA ,,PRO ŽIVOT" jsou texty, články, tipy, informace,  v pozitivním Duchu laděné,  zdejší, společně ...

neděle 8. listopadu 2020

Š ~ Jakó..

 Š
Jakó: papoušek ,,Jakó"
hlásající, co kde viděl, slyŠel.. :

Viděl jsem včelku, čmeláka, BZZ. 

Viděl jsem ŠVESTKU PO ČESKOSLOVENSKU na nose děcka i si od OPILCE, po noci. 

Viděl jsem a vídám ŠLENDRIÁN PO ČESKU politicko fašistickej kam se kdy téméř a jak podívám, vládní i Miloše Zemana příhradní, nejen.., 
Z NEUMĚTELÍ ani velvyslanectví neumí prý napsat validní elektronickou zprávu, 

Viděl jsem nejednou ŠLENDRIÁN ten například stoupenců SPD, dnes POSLANCE Jiřího Kobzy z SPD.. 
Kobzo, 
JOE BIDNOVI jistě dali volební hlasy nejen Lidé pracující, ale i jiní, například matky samoživitelky, senioři, seniorky, invalidé.. TO JSOU KOBZO, TAKÉ LIDÉ, Víš ? 
A OBVYKLE I SLUŠNÍ !! 

A KOBZO ! 
Šmejdům, kteří hřeší na rozplzlost svých sraček evidentních lží, které blijí do éteru s tím, že kdo by se opovážil jim například vypnout mikrofon, že by to jako byla cenzúra, která se přece nesmí, za situace, kdy **Mi** americká firma blokuje v Česku facebookový účet, kdykoli si ho založím, jaksi preventivně FAŠISTICKY, si můžeš jít.. s názorem, že by  televize, ve které si Donald Trump podle jejího vedení snaží stylem tendenčně Lukašenka ukrást americké volby,.. do řiti. A to jsem k Tobě, KOBZO velmi sluŠný..za to, co jsi v tý Telce NA ČT24 v pořadu Václava Moravce dnes žvástnul. 

Svoboda LŽÍ O VOLBÁCH, O VOLEBNÍCH HLASECH, z úst Donalda Trumpa? Nikdo mu přece ústa nezalepil, má možnost si žvástat své lží mimo prostory televize.. třeba na protějším chodníku před budovou televize, nebo kdekoli jinde i venku. 

Viděl jsem včelku, motýlka.. 
Taky Šišku. 

~~~